4/24/2014

Drops Supersale...

Well, well, well... Det måtte jo bare komme. På Facebook-sidene til Drops skriker dette bildet mot meg:

























Det er jo unektelig veldig fristende å benytte seg av slike tilbud. Men jeg må ha en plan før jeg handler så jeg ikke bare ender opp med et enda mer overfylt garnlager uten mål og mening... Jeg synes mange av kvalitetene til Drops er gode, favoritter er Cotton Merino, Alpaca og Lima. Kunne også tenkt meg å prøve ut Delight til et sjal. Heldigvis varer salget ut mai, og i mellomtida har jeg mer enn nok strikketøy å henge fingrene i ;-)

4 kommentarer:

  1. Hei, og takk for en veldig koselig kommentar inne hos meg :) Første gang jeg er innom bloggen din, og jeg trivdes her! Du har laget masse fint, og jeg falt spesielt for genseren i forrige innlegg. Jeg la deg til som venn på Ravelry, jeg :)
    Spent på hva du kommer til å kjøpe på salg :) Her ble det en del Fabel til sokker, og Nepal til småstrikk og en jakke. Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hurra, min første kommentar på bloggen :-) Har bekreftet venneforespørselen på Ravelry ;-) Det ble noen nøster på Drops-salget ja, men klarte å beherske meg sånn nogenlunde! Ble garn til 3 barneplagg, mer om det kommer i neste blogginnlegg :-)

      Slett
  2. Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Ser du har mange prosjekter gående på en gang du også, likte godt den kommoden din :)
    Nå skal jeg se litt mere på hva du har på gang, tror kanskje jeg kan finne litt inspirasjon her.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kommoden er fin den :-) Men håper jeg kan få slanket innholdet litt i løpet sommeren! Er ikke så mye inspirasjon å hente på bloggen min enda kanskje, har jo såvidt begynt, men håper du stikker innom i ny og ne og tar en titt :-)

      Slett

Takk for din kommentar!