5/13/2014

Jordbæris med bringebærsaus

Fargene på denne Raituli-lua minner meg om jordbæris med rød saus, eller kanskje en stor kjærlighet på pinne? Søt ble lua i hvertfall, og et fint prosjekt for å få brukt opp litt restegarn. Faktisk gikk det så lite garn til denne at jeg tror jeg har nok til 100 luer til i restegarnlageret mitt... Her har jeg brukt lyserosa Sandnes Mini Duett som jeg hadde igjen etter kjolen i forrige innlegg, og korallfarget Sandnes Mandarin Petit som jeg fant i en av skuffene i den berømte kommoden. Strikket minste størrelse på pinne 3, her avbildet på hodet til eldstejenta.

























Ellers ble det lagt opp til en lilla versjon av Bløde blade vest i går kveld, den strikkes i str. 2 år i Drops Merino Extra Fine og skal være en presang til ei lita rakkerjente :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar!